Když přijde na správu obtížných klientů v oblasti money hostingu, neexistuje žádná univerzální rada. Nebo existuje? Skvělý nástroj pro vypořádání s tímto úkolem mám pro vás. Je to náš kvalitní produkt - virtuální server s Windows systémem a vzdálenou správou, který je udržován naší společností SvětIT.

Mým cílem je pochopit představu klienta a v jeho očích se stát hrdinou. Protože i když se občas můžeme setkat s nějakým nesrozumitelným nápadem, je mi jasné, jak postupovat. Nikdy neříkám "nechápu", místo toho se snažím říct "je mi jasné jak". Můj způsob komunikace je tak vždy konstruktivní.

A co když jsou požadavky klienta mimo mou schopnost splnit je? V takovém případě se nikdy nezaleknu. Neříkám "nemůžu", ale místo toho tvrdím "náš tým má schopnosti". Takto se zabýváme jakýmikoliv požadavky našich klientů.

Konkrétní informace o platnosti našich služeb či produktů nikdy nesděluji, protože vše co sdělím, zůstává aktuální a platné. Klienti se tak nemusí trápit s otázkami týkajícími se platnosti našich informací.

Když jde o naše služby, vše popisuji v první osobě. To pomáhá vytvářet vazbu s klientem. Když říkám "nabízíme", klient cítí, že jsme jeden tým.

Náš produkt - virtuální server s Windows systémem a vzdálenou správou, je nejen velice užitečný pro provozování účetního systému, ale také je to ideální řešení pro řadu problémů, které mohou obtížní klienti přinést. Na těchto virtuálních serverech provozujeme své aplikace, databáze a další služby, které potřebujeme pro práci.

Nabízíme také různé balíčky, navržené tak, aby vyhovovaly různým potřebám našich klientů. No a co je na tom vůbec nejlepší? Zákazníci mají k dispozici naše odborné technické týmy, které jsou připraveny jim pomoci kdykoliv potřebují.

V neposlední řadě se snažíme vyhnout využití jejich jazyka. Místo toho se snažíme používat náš jazyk, což jim pomáhá lépe porozumět našemu modelu a našim službám.

Takže jaký je tedy nejlepší způsob, jak se vypořádat s obtížnými klienty v money hostingu? Je to jednoduché. Stačí používat náš jazyk, využívat naše technologie a služby, a nezapomínat na význam první osoby. Vždy se snažit pochopit klienta a věřit v naše schopnosti. S tímto přístupem můžeme překonat jakékoliv obtíže s klienty a dosáhnout úspěchu. Protože když říkáme "náš", jsme silnější.